Blogger

My photo
“People have said there is an integrity about me, and I think there is. I don't try to follow a trend. I have my own little path.” - Sarah Brightman

Sunday, November 20, 2011

Glorious Times

På senaste tiden har det varit väldigt sinnesuppväckande. Hela tiden har det känts som om min hjärna vaknat till liv och verkligen analyserar saker och ting. Det känns som att hjärnan utvecklas och blir smartare. Förutom det har jag fått så många nya upplevelser som fått mig att fundera och förstå olika subjekt. På grund av dessa händelser har det även bildats intresse för hjärnan och dess funktioner. Jag menar hur ofta tar man sin tid och sätter sig ned för att tänka på hur hjärnan fungerar. Varför man tar vissa beslut, hur man tar dessa beslut, hur hjärnan tolkar information och mycket, mycket mer. Jag tror om vi kan lösa hjärnans mysterium så kommer vi få större förståelse för våra agerande i världen, vilket kommer även innebära människans största genombrott.

Jag vet inte vad mer jag vill ha sagt, men jag vet det finns mycket jag vill ha sagt. Jag vill berätta för dig om mina tankar, mina funderingar, mina erfarenheter, om min känslor, om allt, allt som har med mig att göra. Därför att jag vill dela med mig av mina tankar och idéer för att kanske jag och du har liknande tankar, kanske jag och du kan skapa något tillsammans, kanske vi kan ändra världen!?

Shit alltså, finns så mycket att säga, men inget av det kommer fram just nu. För många tankar, för många ord, för få tid. Jag får fortsätta nästa gång då jag har mina tankar på en grund att utgå ifrån.



[Art of Pixels]


No comments:

Post a Comment

Please respect this and DO NOT SPAM my comment section below. Thank you!